26 Haziran 2012 Salı

Film olsalar...?

‘One Direction’ bir film olsa, grup üyelerini hangi oyuncular oynardı?
alt



Yapılan bir röportajda grup üyelerine hangi aktörler tarafından canlandırılmak istedikleri soruldu.  Cevaplar hayli ilginç! Harry, Orlando Bloom derken;


alt



Niall, Harry Potter’ın kötü adamı Tom Felton tarafından canlandırılmak istediğini söyledi.

alt

Liam ise, Taylor Lautner’ı seçti.  
  
alt

Louis de tereddütsüz ve oldukça iddialı bir şekilde ‘Leonardo Dicaprio’yu istiyorum’ dedi.

alt

Zayn ise, ‘Bu soru bana sorulduğunda hep aynı cevabı veriyorum ama hep ismini unutuyorum. İsmi Luke ama soyadını hatırlayamıyorum.’ dedi. Anlatmaya çalıştığı kişi ise hiç şüpesiz ki Luke Pasqualino! Böyle bir kadrobir araya gelip 1D filmi çekse izler misin?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder