17 Temmuz 2012 Salı

JUSTIN BIEBER ONE DIRECTION ILE TAKIM KURMAK İSTIYOR

Harry Styles - British Boy Band "One Direction" Outside A Studio In Los Angeles


Justin son zamanlarda haklarında aralarının kötü olduğu söylenen İngiliz grup One Direction ile futbol takımı kurmak istediğini söyledi.One Direction ile aralarında ki söylentileri bitirmek ve uzun zamandır hayalindeki takımı oluşturmaya çalışan Justin Daily Star gazetesine.
Ben son iki , üç yıldır futbol oynuyorum.Çok zevk alıyorum.One Direction'da oynayacaklarını söylediler.Ayrıca benim rüya takımımın başınada David Beckham'ın gelmesini istiyorum.
Bu konuda gerçekten çok hevesli görünen ve hayalini gerçekleştirmek için çalışmalara başlayan Justin'e Louis Tomlinson'dan cevap geçikmedi ve One Direction'ın da fikre olumlu baktığını Louis Twitter'dan.
Justin'nin futbol takımı düşüncesini duydum.haha haydi yapalım !

1 yorum: