25 Temmuz 2012 Çarşamba

LILY ALLEN RÜYASINDA HARRY STYLES'I GÖRDÜ


One Direction grubu sadece bizim yani hayranlarının rüyalarına girmiyor. Diğer ünlüleri de çok etkiliyor. Lily Allen bugün twitterına One Direction grubunun üyesi Harry Styles'ı rüyasında gördüğünü söyledi. Neyseki içiniz rahat olsun Lily Allen evli. Eğer evli olmasaydı sorun olabilirdi çünkü Lily 27 yaşında ve Harry bu tweeti gördüğünde... neyse olmayacak birşeyleri sorun etmeyelim. İçimiz rahat, sakiniz.
Akşam yemeğinde biftek yedikten sonra hep tuhaf tuhaf rüyalar görüyorum. Geçen akşam rüyamda Harry Styles'ın dekoratörüydüm (bir örtmece değil).

3 yorum:

  1. ben her gece rüyamda görüyorummmmmm <3<3<3<3<3

    YanıtlaSil
  2. yemin ederim ki ben de rüyamda gördüm

    YanıtlaSil
  3. bende gordum neeolcakk :D

    YanıtlaSil