31 Temmuz 2012 Salı

PERRIE EDWARDS, ZAYN MALIK HAKKINDA KONUŞTU!




Biliyorsunuz ki One Direction grubunun karizmatik üyesi Zayn Malik ve Little Mix grubunun sarışın üyesi Perrie Edward öpüşürken ve scooter'a binerken görüntülenmişti. Geçtiğimiz günlerde Little Mix Fabulous dergisiyle bir röportaj yaptı ve Perrie'ye bu fotoğraflar sorulunca Perrie şu cevabı verdi;
"Lütfen bu korkunç fotoğraflar hakkında konuşmayın. Onları gördüğümde hastaymışım gibi hissettim çünkü keşke saçlarımı yaptırmış olsaydım. Gün içinde asla elbise giymem, bu yüzden gafil avlandığımda bir serseri gibi görünüyordum. Şuanda bunun için bir çaba sarf ediyorum. Bu fotoğrafları görünce yaptığım ilk şey gidip saçımı boyamak oldu. Ve evet, Zayn ve benim ilişkimi artık herkes biliyor. Ben programdayken hiç bir araya gelemedik ama sıkça konuştuk. Biz yardım şarkısında tanıştık ve o gerçekten çok sevimliydi. Bundan sonra da arkadaş olduk.  Bu kadar meşgulken ilişki kurmak çok zor değil, sadece kendi önceliklerinizin ne olduğunu bilmek gibi bir durum var. Böyle şeyler olur ve bu değişiklikler size özel değildir, bu değişiklikler sizin yaşamınızda gerçekleşir."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder